×
Enviar a Garantía de devolución o reembolso de 30 días.
Ayuda en línea
Sitio Web en Español /

Moneda

  • USD US$
  • EUR
  • GBP £
  • AUD AU$
  • CAD CA$
  • RUB руб.
  • BRL R$
  • CHF SFr
  • DKK Dkr
  • PHP
  • SGD S$
  • CZK
  • HUF Ft
  • MXN Mex$
  • NOK Kr
  • NZD NZD$
  • PLN
  • THB ฿
  • HKD HK$
  • ILS
  • SEK Kr
  • ZAR R
  • KRW
  • CLP $
  • TRY TRY
  • INR
  • JPY
  • AED AED
  • MYR RM
  • QAR QR.
  • KWD K.D.
  • BHD BD.
  • SAR S.R.
  • EGP
  • OMR RO.
  • JOD J.D.
  • UAH
  • TWD NT$
  • IDR Rp
  • COP Col$
  • ARS AR$
  • VND

Lenguas

Idioma
Cesta 0
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
Compartir CONSEGUIR CUPÓN

Camiseta floral de cuello en V y manga corta

SKU923810
4.1 (52)
Precio:
US$ 4.07 US$55.98 -93%
Color y talla:
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • Camiseta floral de cuello en V y manga corta
  • US 4
  • US 6
  • US 8
  • US 10
  • US 12
  • US 14
  • US 16
Guia de tallas
Envío:
en stock, enviado en Nov 13 - Nov 15
Cantidad:
(3157)
Métodos de envío

Descripción

Detalles:
Manga: corta
Escote: cuello en V
Color: gris, lago azul, azul, verde militar,
              rosa, magenta, rojo, sandía, blanco
Talla: M, L, XL, 2XL, 3XL, 4XL, 5XL
Estilo: casual, moda
Largo: regular
Patrón: estampado
Material: poliéster
Estación: verano

El paquete incluye:
1 camiseta

 

recomendar

Comentarios de clientes ( 52 )

Nota media

4.1 / 5.0

Demasiado pequeño 12%
Un poco pequeño 14%
Talla Perfecta 67%
Un poco grande 2%
Demasiado grande 4%
Todos (52)
Comentarios con fotos (3)

Por ***20904855

Verified Buyer

2019-11-08 23:45:12

Talla:4XL,Color:Grey
Un poco pequeño
Кофточка на фото смотрится намного интереснее, чем в реальности. От выреза вниз идет что-то типа кружева, так лучше бы его не было вовсе, также как и прозрачных вставок на рукавах. Носить ее, на мой взгляд, нельзя. Неплохой результат для работы школьницы на уроке труда не более

NC-Staff: Dear sir/madam, thank you for your review and sorry for the inconvenience caused by not meeting expectations. We have clear pictures and detailed descriptions about the texture and design of the product on the product page. And the product may be slightly different than the pictures showed due to monitor, light settings and conditions which is unable to avoid and beyond our control. We hope your understanding. If the product you have received does not meet the pictures or the description on the product page, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do the best to help you.

helpful to you? 0

Por ***ly Medenilla

Verified Buyer

Peso:42kg  / 93Libras

Altura:161cm  / 63en

Caderas:41cm  / 16en

Cintura:77cm  / 30en

Talla del busto:38,B

2019-11-11 00:55:17

Talla:L,Color:Grey
Talla Perfecta
Nice color. Unique design.
helpful to you? 0

Por **l

Verified Buyer

2019-11-10 22:21:15

Talla:M,Color:Army Green
Talla Perfecta
its silk, not as I expected it to be.too tight on the chest part.

NC-Staff: Dear Arl, thank you for your order and sorry for the inconvenience caused. We have detailed descriptions indicating the material of the product as well as detailed guidance of size choosing on the product page. And the product may be slightly different than the pictures showed due to monitor, light settings and conditions which is unable to avoid and beyond our control. We hope your understanding. If the product you have received does not meet the pictures or the description on the product page or the item has any quality or size problem, please send us some photos of the item as well as SKU sticker and the shipping label via these links: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do the best to help you.

helpful to you? 0

Por ***iMars

Verified Buyer

Talla del busto:38,B

2019-11-10 00:44:14

Talla:XL,Color:Army Green
Un poco pequeño
it fits me but a little tight on the bust and biceps. still very pretty.
helpful to you? 0

Por ***25627455

Verified Buyer

2019-11-08 22:20:01

Talla:2XL,Color:White
Un poco pequeño
ширпотреб.для огорода пойдет.

NC-Staff: Dear Sir/Madam, thank you for your review and apologize for the inconvenience caused by not meeting your expectations. We have clear pictures and detailed descriptions of product textures and designs on the product page. Due to the display, lighting settings, and unavoidable and uncontrollable conditions, the product may differ slightly from the picture. We hope that you understand. If you receive a product that does not match the image or description on the product page, please send us some photos of the project along with the SKU and shipping labels via this link: https://secure.livechatinc.com/licence/10095588/v2/open_chat.cgi?groups=2 We will do our best to help you.

helpful to you? 0

FAQ

Para cualquier pregunta preventa, ponte en contacto con nuestro equipo de servicio al cliente. Te responderán en 24 horas.

Dejar tu pregunta
*** Ferr Aug-04/2018 16:57:18
Me gustaría comprar varios colores de una misma talla. Como hago?
Estimado señor / señora, si desea pedir diferentes colores del producto, deberá repetir los pasos a continuación para los tiempos y cada vez con una opción de color diferente: Cuando encuentre un artículo que le gustaría comprar, seleccione: 1. Color 2. Tamaño 3. Cantidad Luego haga clic en "Agregar a la bolsa". Después de repetir los pasos más allá para las horas de diferentes colores, continúe haciendo clic en "continuar pago y envío" para ir directamente a la página de pago. Elija la dirección de envío / métodos de envío / métodos de pago, complete su pedido y complete su pago. Si aún no puede realizar el pedido como lo desea siguiendo las instrucciones, haga clic en el problema y contáctenos: Para computadora personal: https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html Para dispositivos móviles: https://pwa.newchic.com/customer-service
***40798142 Jun-11/2018 14:34:31
TRES MECONTE : du délai de livraison : 3 semaines, de plus une tunique n'est pas à la taille demandée et une autre n'est jamais arrivée ; au total 3 tuniques sur 4 reçues. De plus, pas du tout ressemblant aux photos. Puis je demander le remboursement intégral,de la commande et bien entendu je renvoie tout
Cher monsieur / madame, merci pour votre commande. Puisqu'il appartient au problème après-vente, pourriez-vous s'il vous plaît contacter notre service à la clientèle par ces liens: Pour ordinateur personnel: https: //www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html Pour mobile: https: //pwa.newchic.com/customer-service Avant de retourner un article, s'il vous plaît contactez-nous car nous n'accepterons pas les articles renvoyés, sauf si vous avez déjà organisé de nous le retourner. Après avoir soumis le problème, nous vous répondrons par e-mail dans les 24 heures. Alors s'il vous plaît vérifier votre boîte e-mail qui a été utilisée pour passer la commande ainsi que son spam. Plus d'informations sur le retour et le remboursement s'il vous plaît veuillez jeter un oeil via ce lien: https://www.newchic.com/return-and-refund-hc162.html S'il vous plaît veuillez noter que pour des raisons d'hygiène, sauf si les articles sont visiblement défectueux, nous ne pouvons pas offrir de remboursement sur les boucles d'oreilles, lingerie, sous-vêtements, maillots de bain. J'espère que vous allez résoudre votre problème bientôt.
***14379905 Jun-09/2018 11:29:25
I would like to return my order were do I send it to I would like a refund
Dear sir/madam, thank you for your order and sorry for any inconvenience caused. For returning an item, please contact us via these links: For personal computer:https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile:https://pwa.newchic.com/customer-service Before returning any item, please contact us because we will not accept items sent back unless you have already arranged to return it to us. After you submit the problem, we will reply you via email within 24 hours. So please check your email box which was used for placing the order as well as its spam. More information about return and refund please kindly have a look via this link: https://www.newchic.com/return-and-refund-hc162.html Please kindly notice that due to hygiene reasons, unless the items are visibly defective, we cannot offer refunds on earrings, lingerie, underwear, swimwear. Hope you will solve your problem soon.
***85985475 May-23/2018 16:15:01
been waiting 4 weeks for mine.where are they order no 48192080. Would be greatfull if you could answer this email. tried all day to get in touch with you. i have ordered 2 tops watermelon SKU923810 AND PINK SKU923810 PLEASE PLEASE ANSWER THIS EMAIL. CHEERS PATRICIA KELLY SPAIN
Dear sir/madam,sorry for the waiting.Due to supply and demand imbalance, the item in your order is out of stock so your order has not yet been shipped out.The out of stock item may need some time to get restocked.And we will also push up to make the item restocked. For the out of stock item, you can choose to refund/exchange/wait for it by contacting us via the below links : For personal computer:https://www.newchic.com/Contact-Us-hc10.html For mobile:https://pwa.newchic.com/customer-service Or contact us via live chat :We are 24 hours available If you have contacted us via"contact us", we will reply you within 24 hours. So please check your email box which was used for placing the order as well as its spam in the next few hours. Thank you.
***98372627 May-09/2018 08:57:32
I ordered a top from you order number 48201767 and have received an email from saying it is out of stock, i am then given the oltion to select your order preference, when i click on this nothing happens! I would like to wait till this is back in stock but cant seem to be able to do this. Would you please help me. Thank you Kind Regards Sue
Dear sir/madam, sorry for this happen. If you can not click the option, we kindly suggest you can choose to refund/exchange/wait for the out of stock item by contacting us as soon as possible via live chat (We are 24 hours available). Thank you.

TAMBIÉN TE PUEDEN GUSTAR

Rate us! Rate this chat to help us become better support. +